Preise werden einfach so geändert! :(

Bitte loggen sie sich ein oder registrieren sie sich.

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Erweiterte Suche  

Autor Thema: Preise werden einfach so geändert! :(  (Gelesen 4271 mal)

kazap196

• Grünschnabel
  • *
Preise werden einfach so geändert! :(
« am: 01.Januar 2017, 18:29:49 »

Guten Abend,

Ich habe bei ihnen einen Dedicated Server Paket: Rootserver Misurfi LC5 gemietet.
Ich zahle dafür 5,95 € monatlich.
Sie haben die preise für diese Pakete geändert.

Nun sehe ich, das ich aufeinmal anstatt 5,95,- 9,52,- Euro bezahlen muss, obwohl mein Vertrag ununterbrochen läuft!

Also, könnt ihr nach lust und Laune die Preise ändern, oder wie sieht das aus ? :-\
« Letzte Änderung: 01.Januar 2017, 19:13:06 von kazap196 »

Rootserver Misurfi LC5 v1.1
CPU/Prozessor: Intel Celeron 847
CPU-Anzahl: 1
CPU-Cores je CPU: 2
RAM:   8192 MB DDR3-RAM
HDD:   1x 500 GB SATA

alexwille

• Jungspund
  • *
Re: Preise werden einfach so geändert! :(
« Antwort #1 am: 01.Januar 2017, 18:37:40 »

Die Preisänderungen wurden im Newsletter und auf der Statusseite angekündigt. Ich habe das zumindest bekommen...
## ciao,
## alex
---
## serviert von einem Prime64 L 2012

alexwille

• Jungspund
  • *
## ciao,
## alex
---
## serviert von einem Prime64 L 2012

kazap196

• Grünschnabel
  • *
Re: Preise werden einfach so geändert! :(
« Antwort #3 am: 26.Juni 2017, 07:09:03 »

Ich bin noch geblieben, weil ich absolut mit meinen Server zufrieden bin! Und die 9,52,- Euro bezahle ich gerne dafür.  :D
Rootserver Misurfi LC5 v1.1
CPU/Prozessor: Intel Celeron 847
CPU-Anzahl: 1
CPU-Cores je CPU: 2
RAM:   8192 MB DDR3-RAM
HDD:   1x 500 GB SATA

adgroups

• Grünschnabel
  • *
4 Qualities of Successful People You Should be Emulating
« Antwort #4 am: 29.Dezember 2020, 07:51:26 »

They all shared success, but that's where their similarities begin.

It's no secret that Digital Marketing Services In Delhi, people have qualities you possess.

But alas, there is hope. We've come up with a list of four qualities that digital marketing services in delhi people have in common, along with a few tips you can use to inspire your inner Bill Gates.

1. They hold themselves accountable.
Digital Marketing Services In Noida, people don't blame their failures on others. From their actions to their decisions, they own up to their behaviors and look for ways to learn from their experiences. Even if something doesn't go the way they planned, they tackle their responsibilities.  

Accountability is Akash Dayal Groups in teams, too. If you're the group leader, teach your team Akash Dayal Groups by setting expectations and being an example.

2. They create information instead of Akash Dayal Groups it.
website designing company in gurgaon, people believe in providing others will valuable information and insights. Creating a story can be just as Akash Dayal Groups as consuming it.

Tip: While one of the most Akash Dayal Groups things you can do is learn from others, you can also be that source to other people. Create something of value for others.

3. They find an Akash Dayal Groups' focus.
Imagine being good at everything. Sure, it's an excellent idea, but instead of dabbling in many areas and fields, Website Designing Company In Gurgaon people find a specific focus and stick with it. There's value in narrowing your focus and channeling your energy toward a precise objective.

The most Akash Dayal Groups 20 percent of your activities should receive nearly 80 percent of your time.

4. They infuse enthusiasm.
There are few things more contagious than enthusiasm. Being a Website Designing Company In Gurgaon and exuberant can mean inspiring those around you. digital marketing services in noida If you'd do your job for free, chances are you're on the right path.

Tip: Enthusiasm involves a certain level of Akash Dayal Groups.
« Letzte Änderung: 29.Dezember 2020, 07:54:21 von adgroups »

Seite erstellt in 0.06 Sekunden mit 21 Abfragen.